wtorek, 29 lipca 2014

wielki comeback !

Nareszcie jest ! od kilku dni nie miałam internetu . oczywiście plusy są takie ,że przeczytałam prawie całą książkę E.L James "Fifty Shades of Grey" , a minusy takie ,że nie mogłam wstawić żadnej informacji na bogu ! a więc wczoraj miałam swój wielki comeback ! zaczęłam znowu chodzić na basen :)
a więc pierwszy dzień mojej metamorfozy za mną :) pozostało jeszcze 30 dni :) i oczywiście dzisiaj dołącza do mnie Ewa Chodakowska :) także dziś w planach bardzo aktywny dzień :) trzymajcie kciuki :)


myślę ,że ta aplikacja w moim telefonie znacznie mnie zmotywuje do działania :) 
30 dni do pierwszych efektów :)
 mam nadzieję ,że po tych 30 dniach rzeczywiście będą widoczne :)

/alicjaap

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się z nami swoją opinią :)